Jump to content

5 συμβουλές για ταξίδια στην Ευρώπη με παιδί

Alex Corso

690 views

Η γυναίκα μου, ο γιος μου 2,5 ετών και εγώ πήγαμε πρόσφατα στη Βιέννη, την Πράγα και τη Βουδαπέστη για 12 ημέρες. Εδώ είναι οι συμβουλές που χρησιμοποιήσαμε για να το κάνουμε ένα εκπληκτικό, οικονομικό ταξίδι.

1. Πληρώστε για πτήσεις χρησιμοποιώντας πόντους

Λίγους μήνες πριν από το ταξίδι, η γυναίκα μου βρήκε μια πιστωτική κάρτα της American Airlines που πρόσφερε 50.000 μίλια. Όλοι εγγραφήκαμε και πήραμε πόντους.

Αλλά αυτό είναι αρκετά προφανές. Η αποτελεσματική εξαργύρωση μιλίων είναι η πραγματική συμβουλή.

Η American Airlines συνεργάζεται με την British Airways, η οποία είναι διαβόητη για τις άσεμνες επιβαρύνσεις καυσίμων για διεθνή εισιτήρια βραβείων (πληρωμένα με μίλια). Έτσι, προσδιόρισε πολλές πόλεις ενδιαφέροντος και έλεγξε σε ποιες πόλεις μπορούσαμε να πετάξουμε και να αποφύγουμε την British Airways. Η BA κυριαρχεί στα ευρωπαϊκά ταξίδια. Η άλλη απαίτηση ήταν να διατηρηθεί ο χρόνος ταξιδιού εντός 15 ωρών που είναι ένα αρκετά λογικό όριο για ένα μικρό παιδί.

Βρήκε ότι η Βιέννη ήταν η μόνη πόλη που μπορούσαμε να πετάξουμε με την American Airlines για να συνδεθούμε με τη Niki Airlines (χαμηλές χρεώσεις) και να περάσουμε μόνο 12 ώρες ταξιδεύοντας.

Συνολικό κόστος πτήσεων (συμπεριλαμβανομένης της θέσης του μικρού): 350

2. Αποκτήστε Airbnbs φιλικά προς τα παιδιά

Μείναμε σε Airbnbs σε κάθε πόλη. Το λάθος μας ήταν ότι ζητήσαμε μόνο μια κούνια για κάθε διαμέρισμα. Αυτά ήταν μια χαρά.

Αυτό που μάθαμε είναι ότι τα περισσότερα Airbnb στο εξωτερικό τείνουν να μοιάζουν περισσότερο με ξενοδοχεία — τα οποία διευθύνονται από επιχειρηματίες ως τρόπο να βγάλουν χρήματα. Δεν είναι κατοικίες όπως υπονοεί συχνά η Airbnb. Ως εκ τούτου, είναι αρκετά άγονα και απλά δεν έχουν βασικά πράγματα όπως παιχνίδια και πράγματα για να κάνει ένα παιδί. Συσκευάζουμε ελαφριά, οπότε δεν φέραμε πολλά περισσότερα από μερικά αυτοκόλλητα βιβλία. Επίσης, δεν χρησιμοποιούμε iPad ή οθόνες.

Η συμβουλή εδώ είναι: Ζητήστε όλα τα πράγματα που θέλετε πριν φτάσετε. Στην περίπτωσή μας, θα ζητούσαμε από κάθε οικοδεσπότη της Airbnb να βγει και να πάρει μεταχειρισμένα παιχνίδια αξίας 10 — μπλοκ, τρένα, παζλ, οτιδήποτε άλλο — για να έχει ο μικρός μας κάτι άλλο εκτός από αποστειρωμένα έπιπλα και μια τηλεόραση για να ασχοληθεί.

3. Επιδοτήστε τα Airbnbs σας ως οικοδεσπότης

Αποφασίσαμε ότι αυτό το ταξίδι θα ήταν η πρώτη μας εμπειρία Airbnb ως οικοδεσπότες. Συγκεντρώσαμε ένα προφίλ που επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στις «φιλικές προς τα παιδιά» πτυχές του διαμερίσματός μας, ώστε να προσελκύσουμε οικογένειες που θα ήταν πολύ πιο άνετες και θα εκτιμούσαν τα πράγματά μας (παιδικό κρεβάτι, αλλαξιέρα, πολλά παιχνίδια, χώροι φιλικοί προς τα παιδιά).

Βρήκαμε 2 επισκέπτες, ο καθένας ήταν οικογένειες με ένα ή δύο παιδιά που έφτασαν από τη Γαλλία και την Καλιφόρνια. Είχαμε μια φίλη (άλλη μαμά) στο κτήριο μας να χειρίζεται τα check-in και τη μετάβαση μεταξύ των επισκεπτών.

Τα χρήματα που βγάλαμε από την Airbnb πλήρωσαν όχι μόνο για όλα τα Airbnb μας στο εξωτερικό αλλά και για την επιβίβασή μας.

Συνολικό κόστος στέγασης: 0

4. Χρησιμοποιήστε το Foursquare για να περιηγηθείτε στην πόλη σαν ντόπιος

Λίγο πριν πάμε στο ταξίδι μας, πήγα στο Foursquare, δημιούργησα 3 "λίστες" για τη Βιέννη, την Πράγα και τη Βουδαπέστη και μετά μια πόλη τη φορά έψαχνα για την κορυφή

πράγματα να κάνω και τα πρόσθεσα στη λίστα μου. Έψαξα όλα τα είδη των πραγμάτων όπως "Κορυφαίες επιλογές", "Κάστρα", "Καφές", "Μουσεία", "Παιδικές χαρές", "Πάρκα" και οποιαδήποτε άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. Βασικά οτιδήποτε ήταν 8,5+ έφτασε στη λίστα. Γρήγορα είδα φωτογραφίες από κάστρα, τοποθεσίες, μουσεία, οτιδήποτε άλλο και αποφάσισα σε στυλ Tinder αν θα μπει στη λίστα μου ή όχι.

Μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε αυτό, αλλά το Foursquare έχει ένα τρελά πλούσιο σύνολο δεδομένων για σχεδόν κάθε πόλη. Ήταν ο καλύτερος πόρος για τον προγραμματισμό του ταξιδιού μας και βασικά ξόδεψα 15 λεπτά για να το κάνω.

Στη συνέχεια, όταν φτάσαμε στη Βιέννη, αναζητήσαμε τον χάρτη της λίστας μου στο Foursquare, είδαμε όλα τα μικρά σημεία και αποφασίσαμε ένα μονοπάτι να περπατήσουμε και να προσπαθήσουμε να χτυπήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα. Μας οδήγησε σε έναν καφέ το πρωί (καταφέραμε να χτυπήσουμε σχεδόν κάθε «κορυφαίο» καφέ σε κάθε πόλη), ακολουθούμενο από μια παιδική χαρά για να τρέξει ο μικρός, μουσεία, γέφυρες, ντόνατς, κάστρα, μνημεία και διάφορα περίεργα σε περιοχές.

Ένα από τα πολλά παραδείγματα του Foursquare ως τρόπου περιήγησης σε μια πόλη: Περπατούσαμε στην Πράγα και παρατηρήσαμε παντού ότι υπήρχαν πλανόδιοι πωλητές που πουλούσαν ζεστό κρασί και ζεστή σοκολάτα με ρούμι. Η γυναίκα μου ήθελε λίγη ζεστή σοκολάτα. Αποφάσισα ότι θα βρούμε την καλύτερη ζεστή σοκολάτα, και όχι απλώς κάποιον πλανόδιο πωλητή. Έψαξα στο Foursquare και βρήκα γρήγορα, μέσα σε 10 λεπτά με τα πόδια, το #1 κατάστημα ζεστής σοκολάτας στην Πράγα!

5. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Railplanner

Η εφαρμογή Eurail Rail Planner παρέχει ώρες και μεταφορές τρένων από σημείο σε σημείο εκτός σύνδεσης για όλη την Ευρώπη. Ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να βρίσκουμε γρήγορα τις ώρες των τρένων για όλα τα ταξίδια μας, όπως στη Βιέννη, στη Βουδαπέστη και να δούμε ποιες διαδρομές ήταν τα τρένα εξπρές, κ.λπ. Κατά την επιστροφή μας, το χρησιμοποιήσαμε απλώς για να δούμε σε ποιες πόλεις θα μπορούσαμε να φτάσουμε με τρένο από, ας πούμε, τη Ζυρίχη, και από ποιες πόλεις/σταθμούς πέρασε το τρένο. Στη συνέχεια, αναζητήσαμε αυτές τις πόλεις στο Foursquare για να δούμε τι είδους ατμόσφαιρα είχαν, αν υπήρχαν κάστρα, παιδικές χαρές, μουσεία κ.λπ. Αυτή είναι μια εξαιρετική εφαρμογή για χρήση κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, αλλά και πολύ φοβερή για να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε ένα μελλοντικό ταξίδι.

Bonus: Μείνετε σε μέρη με πλυντήριο

Τα μέρη στο Airbnb που μείναμε είχαν πλυντήριο/στεγνωτήριο. Έτσι, δεν πήγαμε ποτέ περισσότερες από λίγες μέρες χωρίς να πλύνουμε ένα σωρό μπουγάδες. Αυτό μας επέτρεψε να πακετάρουμε μόνο λίγες μέρες ρούχα.

Αυτό είναι το μόνο που έχουμε προς το παρόν! Μέχρι το επόμενο ταξίδι!

Τι συμβουλές έχετε βρει όταν ταξιδεύετε με την οικογένειά σας;

0 Comments

Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.